Sunday, March 28, 2010

I-CODE2: A success

Salam sejahtera dan salam ukhwah buat anda sekalian...

Marek baru habis sebuah program karnival anjuran Jawatankuasa Perwakilan Kolej Cendana sesi 09/10 iaitu INTEC Carnical and Open Day 2....nang letih jadi urusetia tapi best sebab banyka pengalaman baru dan kenangan menarik untuk disimpan..

Pada hari ya banyak aktiviti yang berlansung, jualan, demonstrasi oleh pihak luar, treasure hunt, fear factor, dodgeball, ghost house, flying fox dan banyak gik.semua aktiviti ni dikelolakan oleh pelbagai kelab-kelab di INTEC dengan kerjasama pihak penganjur program.

Kamek rasa gembira sebab program berjalan dengan jayanya dan menepati kehendak program. sambutan nang menggalakkan sik kira pihak luar dan dalam, sidak ya nang komited dan suka dengan program i-code tok.

Beberapa pengalaman baru dah ditimba.Antaranya megang ular albino warna kuning. panjangnya 3 meter dan ular ya memang cantik dan menawan. Selain ya, kamek berpeluang merasai kegerunan aktiviti flying fox yang memang berbaloi duit yang kamek laburkan.haha. lekak ya, kamek singgah di ruang desa Anjuran PSC untuk bermain permainan desa dan kampung.

Macam-macam gik yang berlaku di intec.semuanya memberi pendedahan dan pengalaman yang amat wajar untuk disimpan dan dihayati. Dari majlis pembukaan sehingga majlis penutupan, i code membawa satu revolusi yang telah berjaya menggegarkan INTEC dengan sinar kegembiraan dan perpaduan semua pihak.

sedikit gambar time I-CODE 2....


Flying fox

Gerai haiwan eksotik

INTALE '10

Bodygurard JPKC



1 comment:

Unknown said...

bodyguard baa org .. ahhaa !