Sunday, May 29, 2011

coretan diri setakat ni part 2

Salam sejahtera diucapkan. Sekarang ini berada dalam fasa pendam (takde paper untuk seminggu sebelum meneruskan perjuangan untuk paper a2 pulak). Alhamdulillah, ujian yang diduduki sememangnya mencabar dan kamek telah berusaha pada kadar yang terbaik untuk memaksimumkan pungutan markah untuk setiap subjek. semoga dipermudahkan urusan hendaknya.

Dalam menikmati waktu lapang yang sementara ini, sudah mula terfikir akan diri yang akan meneruskan pengajian di luar negara (amin...). Tawaran sudah diterima, dan tinggal keputusan ujian sebagai penentu utama. Hati memang resah akan beberapa kesalahan yang dibuat ketika menjawab peperiksaan, tapi apakan daya, seperti seorang sahabat berkata kepada saya " jangan fikir sangat, kertas tu dah officially jadi past year paper". sesungguhnya, manusia itu sifatnya resah, dan tawakkal adalah jalan terbaik untuk melupakannya.

dan buat sahabat-sahabat lain, ayuh teruskan semangat untuk terus cemerlang, dan semoga tercapai hasrat masing-masing untuk menuju ke menara gading. amin...

sekian.

1 comment:

aNA said...

i feel the same way

alhamdulillah dah dapat approval uni juga.. marilah BERUSAHA!!!! YOSH!
moga kita semua beroleh kejayaan

rabbi yassir wal tu'assir, rabbi tammim bikhair... ameen